ZWROTY
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
Ważne : Tkaninę tniemy pod Państwa szczegółowe zamówienie (kolor, gatunek, wymiar) Klienci nie posiadają możliwości zwrotu ponieważ tkanina ucięta stanowi produkt nieprefabrykowany. Zatem nie przysługuje zwrot produktu dla tkanin ciętych według wskazań w zamówieniu.
Kolory wyświetlane na ekranie monitora mogą odbiegać od rzeczywistych kolorów. Zdajemy sobie sprawę, że przy zakupie tkanin najważniejsze jest sprawdzenie produktu w rzeczywistości, w związku z tym zalecamy zamówienie próbki bądź próbek tkanin, które Państwa interesują, z oferty "Próbki tkanin". W dodatkowych informacjach/uwagach dla sprzedającego prosimy podać nazwę tkaniny i kolor lub wkleić link oferty.
REKLAMACJE
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@kamkartkaniny.pl, lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres,
- adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
2. Do odsyłanego Towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz opis zgłoszenia reklamacyjnego.
3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5. W przypadku uznania reklamacji, Towar zostanie zgodnie z wolą Klienta, w pierwszej kolejności naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe lub wymagające nadmiernych kosztów, zostanie dokonany zwrot pieniędzy na wskazane przez klienta rachunek bankowy
W przypadku odesłania towaru/produktu niezgodnego z Państwa zamówieniem wynikającego z pomyłki sprzedającego, koszta odesłania tkaniny pokrywa sprzedający.